• Čeština
  • Slovenština
  • English (UK)

Virtuálně z veletrhu

For Industry 2016 vp modul
Pro spuštění prohlídky klikni na obrázek.

FAQ a podpora


Napište nám

refresh


FAQ

Kde zjistím ceny produktů?
  • Ceny jsou zobrazeny po registraci. Druhá možnost je prostřednictvím elektronické pošty.
Za jak dlouho bude zboží doručeno?
  • Pokud je zboží skladem, bude odesláno ihned po obdržení objednávky a doručeno do 24 hodin. Není-li skladem, orientujte se podle dostupnosti zobrazené na stránkách.
Obdržím fakturu za zakoupené zboží?
  • Ano, faktura Vám bude automaticky zaslána elektronickou poštou po dokončení objednávky.
Co když je zboží poškozené?
  • Zákazník je povinnen překontrolovat doručené zboží při převzetí a možnou vzniklou škodu přímo reklamovat u poskytovatele zásilkové služby. Nezodpovídáme za vzniklé škody během doručení.
  • V případě nefunkčnosti objednaného zařízení nás prosím kontaktujte.


Jak nakupovat

  1. Zaregistrujte se do našeho e-shopu. (Po registraci se Vám zobrazí aktuální ceny pro všechny produkty)
  2. Vyberte si zboží a počet kusů, které chcete u vybraných produktů zakoupit. V levé části se Vám zobrazuje aktuální cena v nákupním košíku.
  3. Po dokončení nákupu přejděte do svého nákupního košíku (kliknutím na tlačítko "Obsah košíku"). Zde se Vám zobrazí všechny vybrané produkty s celkovou cenou včetně DPH a celkovou daní. Zde můžete dodatečně změnit množství nebo smazat zakoupené zboží.
  4. V dalším kroku si překontrolujte fakturační údaje a pokud některý údaj neodpovídá, je možnost editace (kliknutím na "(Upravit adresu)"). Dodací adresa je automaticky nastavena na adresu uvedenou ve faktuře. Pro změnu dodací adresy klikněte na "Přidat Dodací adresa. "
  5. V dalším kroku vyberte způsob dopravy
  6. V předposledním kroku zadejte způsob platby.
  7. Dokončete objednávku zkontrolováním údajů a pokud budete mít nějaké připomínky k objednávce, napište nám je do textového pole.
  8. Potvrzením objednávky Vám bude automaticky zaslány fakturační údaje a zboží Vám bude doručeno do odpovídajícího dne.

         Děkujeme za Váš nákup.




Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě


 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vaší firmy (domova), kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zárove návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v prěběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

 

  • Storno objednávky ze strany kupujícího
  • Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.Po uplynutí této lhůty se objednávka považuje za potvrzenou. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.

 

  • Storno objednávky ze strany prodávajícího
  • bez udání důvodu
  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

 

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

 

Objednané zboží vám zašleme zásilkovou službou PPL. V případě, že jste na naší rozvozové trase bude o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Cena poštovného se může lišit i podle váhy objednaného zboží.

6) DODACÍ LHůTA

 

Dodací lhůta je do 24 hodin, je-li zboží skladem. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

7) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (dle zákona 367/200)

 

  • Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000 (viz. další body).
  • V souladu se zákonem č. 367/2000 odst. 6 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek
    • Kontaktujte nás písemně (stačí e-mailem), že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, varibilní symbol a datum nákupu.
    • Pokud jste již zboží obdržel(a) a převzal(a), zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:
      • musí byt v původním nepoškozeném obalu
      • nesmí být použité
      • musí být nepoškozené,
      • musí být kompletní
      • s originálním dokladem o koupi
  • Zboží, prosíme, neposílejte na dobírku, doporučujeme zboží pojistit, jelikož nerušíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám zašleme dobropis. Po jeho podepsání a zaslání zpět na adresu prodejce Vám zašleme peníze zpět na účet nebo složenkou.
  • Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek ve výši 20% kupní ceny objednaného zboží bez DPH v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52 občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové.
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Záruka se nevztahuje na:

 

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

 

1) informujte nás o reklamaci telefonicky (+420 777 584 357), e-mailem glier(at)LT.cz , či písemně.
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu -
Leonardo technology s.r.o.,Hlohovec 37, 691 43, Hlohovec
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.


Leonardo technology s.r.o.
Hlohovec 37
691 43, Hlohovec
Tel.: +420 777 584 357
E-mail: glier(at)LT.cz

Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů



Ceník dopravy

 

Ceník přepravních nákladů a dobírkovného pro Českou/Slovenskou republiku (vč. DPH):
Způsob dopravy
objednávka do 15 000 Kč (bez DPH)
objednávka nad 15 000 Kč (bez DPH)
  přepravní náklady
přepravní náklady
PPL
180 Kč/10 Euro
0 Kč/Euro

 


Aktuální vydání časopisu Leonardo technology

titulka lt10
Pro shlédnutí klikni na obrázek.

Prezentace TTR divize Leonardo technology

Leonardo technology s.r.o.

Zasílání aktualit

Buďte informováni o novinkách, které Vám nabízíme.

Klikněte na na tlačítko "Podepsat" a na vyplněné jméno a e-mail Vám budou zasílány aktuální informace.